نرخ تبدیل خوب برای تجارت الکترونیکی چیست؟

نرخ تبدیل یک وب سایت نشان می دهد که چگونه یک برند با موفقیت می تواند از حضور آنلاین خود برای تبدیل ترافیک به درآمد استفاده کند. هنگامی که نرخ تبدیل پایین است ، به این معنی است که یک تجارت ممکن است در سودهای پرسود و مشتریان آینده نگر باشد.

این یک وضعیت کابوس برای بازاریابان است ، زیرا این بدان معناست که یک سایت تجارت الکترونیکی به سادگی همانطور که باید انجام نمی شود. با این حال ، یک نرخ تبدیل پایین می تواند اصلاح شود ، و راه حل ممکن است در واقع نسبتاً ساده باشد.

راه حل

در این مقاله ، عمیق تر خواهیم بررسی کرد که نرخ تبدیل خوب چیست و چگونه می توان یک سایت را برای تشویق بازدید کنندگان به بازدید از این سایت بهینه کرد.

اقدامات تبدیل در یک سایت تجارت الکترونیکی

بیایید با یک تجدید مختصر شروع کنیم. تبدیل هر اقدام مطلوب است که توسط یک بازدید کننده در یک وب سایت انجام شود.

مثالهایی از جمله ثبت نام در خبرنامه ، بارگیری یک راهنمای یا خرید است. نرخ تبدیل درصد بازدیدکنندگانی است که یکی از این اقدامات از پیش تعریف شده را انجام می دهند.

برای سایت های تجارت الکترونیکی ، بیشترین تبدیل ها معمولاً برای ثبت نام در یک حساب کاربری جدید ، اضافه کردن موارد به سبد خرید ، ذخیره محصولات در لیست دلخواه و تکمیل معامله خرید است.

نرخ تبدیل بسیار مفید است زیرا به شما می گوید وب سایت شما در هدایت بازدید کنندگان به داخل و از طریق قیف فروش چقدر موفق است. نرخ تبدیل بالا نشان می دهد که وب سایت شما با موفقیت بازدید کنندگان را به سمت تبدیل شدن به مشتری یا مشتری متقاعد می کند ، در حالی که نرخ پایین نشان می دهد که جایی برای بهبود وجود دارد.

عمل تهیه و راه اندازی وب سایت برای به دست آوردن بیشترین تعداد ممکن منجر یا معاملات خرید به عنوان بهینه سازی نرخ تبدیل شناخته می شود. چندین روش برای امتحان کردن وجود دارد ، که بعدا به آنها خواهیم پرداخت.

نرخهای تبدیل در بخشها

نرخ تبدیل در سایت های تجارت الکترونیکی می تواند در بخش های مختلف متفاوت باشد. این به دلیل ماهیت صنعت ، بی درنگ الزامات خرید و ارزش معاملات است.

با استفاده از اطلاعات Littledata همراه با نتایج ابزار سنجش عملکرد Econsultancy در مبادله تجارت الکترونیکی ، می توانیم برخی از بخش های کمترین عملکرد را مشاهده کنیم:

نرخ تبدیل پایین: مبلمان خانگی (۰٫۴٪) و خانه و باغ (۰٫۶٪)

هنگام تصمیم گیری در مورد محصولات مربوط به خانه ، مصرف کنندگان تمایل دارند مدت زمان قابل توجهی را صرف تحقیق و مقایسه گزینه های خود بخصوص هنگام خرید یک کالای با بلیط بالا کنند.

افرادی که برای خرید محصولات خانگی و باغی نیز خریداری می کنند ، احتمالاً در فروشگاه آجر و ملات خریدی انجام می دهند. اگرچه احتمالاً آنها تحقیقات اولیه را بصورت آنلاین انجام می دهند ، اما اغلب دوست دارند قبل از انجام تعهد ، حضوری آن را ببینند.

به عنوان مثال در مورد آخرین باری که مبل خریداری کرده اید فکر کنید. ممکن است کاملاً آنلاین به نظر برسد ، اما شما به یقین می دانید که آیا هنگامی که روی آن نشستید ، این سرمایه گذاری مناسب است یا خیر. اکثر مردم بعید است از چنین خرید با ارزش بالایی ریسک کنند ، که نرخ تبدیل بسیار پایین را توضیح می دهد.

سرمایه گذاری

نرخ تبدیل پایین: سفر (۰٫۷٪) و مقصد گردشگری (۰٫۷٪)
گردشگری

باز هم ، نرخ تبدیل وب سایت سفر و گردشگری به دلیل رفتار مصرف کننده کم است.

در این بخش ، تحقیقات گسترده امری عادی است. به ندرت است که شخصی در اولین بازدید خود از وب سایت مسافرتی ، رزرو خود را انجام دهد.

اکثر مسافران مقایسه قیمت را انجام می دهند ، پیشنهادات را از طریق ارائه دهندگان مختلف بررسی می کنند و بدون کاهش هزینه ، به مرحله نهایی مراحل رزرو می رسند – برای بررسی اینکه قیمت نهایی در بودجه است.

قیمت

بعلاوه ، آژانس های مسافرتی تمایل دارند همه کسانی را که تصمیم می گیرند از طریق آژانس مسافرتی برای تعطیلات استفاده کنند ، اتخاذ کنند ، این بدان معناست که تعداد کمتری از افراد آنلاین هستند.

اما ، بخش هایی هستند که عملکرد خوبی دارند ، از جمله:

نرخ تبدیل خوب: امور مالی شخصی (۲٫۹٪) و امور مالی (۲٫۵٪)

سایت های تجارت الکترونیکی در بخش مالی شامل مواردی برای بانک ها ، انجمن های ساختمان سازی و ارائه دهندگان بیمه می شود.

مورد دوم نسبتاً منحصر به فرد است ، به این دلیل که ارائه دهندگان بیمه تمایل دارند بخش قابل توجهی بازدیدکننده داشته باشند از افرادی که به سایتهای مقایسه قیمت مراجعه کرده اند. این مشتریان احتمالی قبلاً نسبت به محصول پیشنهادی گرم شده اند و تا حد زیادی تصمیم خرید را گرفته اند حتی قبل از آنکه حتی در سایت ارائه دهنده شرکت کنند.

در همین حال ، بانک ها از قدرت وفاداری مشتری بهره مند می شوند. اعم از اعتماد ، عدم ریسک پذیری و یا به راحتی سهولت ، مصرف کنندگان تمایل دارند به جای داشتن سبد حساب در چندین موسسه ، در بانک موجود خود بمانند.

انقلاب بانکی اینترنتی ، مدیریت مدیریت پول خود را از همیشه آسانتر کرده است ، اما تعامل با یک برنامه یا وب سایت واحد همیشه یک امر مهم خواهد بودتجدید تجربه از جابجایی بین چندین مورد فقط برای پرداخت قبض.

نرخ تبدیل خوب: مواد غذایی و نوشیدنی (۲٫۴٪) و مواد غذایی (۲٫۱٪)

در حالی که خرید بقالی آنلاین بیش از یک دهه است که بخشی از رفتار مصرف کنندگان انگلستان را تشکیل می دهد ، هنوز در بازار ایالات متحده است.

اما ، علاقه در حال رشد است ، و تحقیقات نشان داده اند که ۷۵٪ قریب به اتفاق مصرف کنندگان با اولین خرده فروشی که از آن سفارش می دهند ، چسبیده اند. این موضوع تا حدودی نرخ بالای تبدیل سایت های غذا و نوشیدنی را توضیح می دهد.

یکی دیگر از مؤلفه ها انفجار محبوبیت در سفارش گرفتن مواد غذایی به صورت آنلاین است. در انگلستان ، بخش تحویل خانه با ده برابر سرعت گسترده بازار غذا خوردن در حال رشد است.

آشنایی با یک برند و همچنین طرح های وفاداری مشتری ، می تواند یک فشار قدرتمند برای مصرف کنندگان باشد. سایت های تحویل رستوران ها و اپلیکیشن هایی مانند Postmates ، Deliveroo و Uber Eats به سرعت بازار را در دست گرفته اند و با ارائه دسترسی به رستوران های نامتناهی زیر یک چتر ، مصرف کنندگان هر بار که بخواهند سفارش گرفتن را سفارش دهند ، به همان وعده غذایی محدود نمی شوند. بنابراین ، این سرویس ها می توانند در روند جستجوی غذاهای جدید ، به روند گرایش پیدا کنند ، که به توضیح نرخ تبدیل آنها کمک می کند.

برخلاف اقلام بلیط بالا که انتظار می رود مدت زمان طولانی مانند اثاثیه اثاثیه منازل در خانه باشد ، تصمیمات غذایی و نوشیدنی نسبتاً ارزان و گذرا است و همین امر باعث ریسک پایین آنها می شود.

بنابراین ، قبل از تصمیم گیری ، مصرف کنندگان تمایل به خرید در اطراف خود ندارند – از این گذشته ، یک وعده غذایی که زیر نظر گرفته می شود بسیار کم خطرتر از یک مبل زشت است!

نرخ تبدیل در نقاط مختلف

متوسط ​​نرخ تبدیل تجارت الکترونیکی جهانی بین ۱ تا ۴ درصد است. با این حال ، اختلافات اساسی بین کشورها وجود دارد.

در حالی که سایت های تجارت الکترونیکی در ایالات متحده به طور متوسط ​​در حدود میانگین جهانی با نرخ ۱ ۴ ٫ ۴ درصد حرکت می کنند ، انگلستان دارای نرخ تبدیل متوسط ​​۱ ٫ ۸٪ است.

در منطقه یورو ، آلمان و هلند ، هر دو نرخ تبدیل ۱ ٫ ۴٪ دارند ، فرانسه به طور متوسط ​​از ۱۴ ٫ ۱٪ بازدید می کند ، در حالی که ایتالیا از ٫ ٫ ۹،۹٪ عقب مانده است. در همین حال ، رهبر نرخ تبدیل در آسیا ویتنام است ، به طور متوسط ​​۱ ٫ ۳ ، در حالی که سنگاپور با ۱ ٫ ۱ comes و فیلیپین با ۰ ٫ ۸ comes وارد می شود.

دلایل این اختلاف تفاوت های مهمی دارد و نتیجه گیری بدون تجزیه و تحلیل دقیق هر بازار دشوار است. با این حال ، یک سرنخ در روندهای گسترده تر رفتارهای مصرف کننده نهفته است.

به عنوان مثال ، بازارهای بالغ با حضور در برند آنلاین آنلاین ، تمایل به ایجاد نرخ تبدیل بالاتری دارند ، در حالی که یک حرکت دور از آجر و ملات به خرید آنلاین ، طبیعتاً باعث افزایش نرخ خواهد شد.

به عنوان مثال ، در انگلستان ، کاهش طولانی مدت خریدهای خیابانی در کنار افزایش مداوم خرده فروشی آنلاین ، برندهای مستقر را یافت که نتوانستند سوئیچ قانع کننده ای بسازند ، به نفع شرکت های جدید و میراثی که فروش دیجیتال را کاملاً پذیرفته اند. این زمینه زمینه ای برای نرخ تبدیل کمی بالاتر در انگلستان فراهم می کند.

دیجیتال

چگونگی بهبود نرخ تبدیل برای تجارت الکترونیکی

کلید افزایش نرخ تبدیل در بهینه سازی سایت تجارت الکترونیکی برای انجام اقدامات مورد نظر بازدید کنندگان است. چندین روش برای امتحان کردن وجود دارد ، از جمله:

خیاط به مشتری ایده آل شما

این ممکن است واضح به نظر برسد ، اما نرخ پایین تبدیل ممکن است با عدم جذابیت وب سایت توضیح داده شود. همیشه مشتری هدف خود را هنگام طراحی وب سایت در ذهن داشته باشید.

بعضی اوقات ، ترفندهای ساده به یک سایت می تواند تفاوت زیادی در توانایی آن برای تبدیل بازدید کنندگان به سرب یا مشتری ایجاد کند.

یک نمایشگاه مجازی

اگر محصولات فیزیکی را می فروشید ، یک زن و شوهر از تصاویر با کیفیت پایین و کپی مبهم قصد حذف آن را ندارند.

در کنار توصیفاتی که اطلاعات مرتبط و قانع کننده را ارائه می دهند ، از تصاویر و فیلم های با کیفیت بالا استفاده کنید. یک سایت خوب تجارت الکترونیکی باید محصولات شما را به نمایش بگذارد ، نه مردم را گمراه کند. فناوری هایی مانند VR و ویدیو ۳۶۰ می توانند در اینجا مفید باشند.

تبدیل را آسان کنید

بگذارید بگوییم یکی از معیارهای تبدیل وب سایت شما تعداد دارندگان حساب جدید است. برای بازدید کنندگان دشوار نیست که بتوانند یک حساب با شما داشته باشند و حساب کنند.

از CTA های روشن و مستقیم استفاده کنید ، روند ثبت نام را ساده کنید و فرم هایی را در مکان های بصری درج کنید. اگر تبدیل کردن کار سخت است ، بازدید کنندگان این کار را انجام نمی دهند.

بیش از حد از آن استفاده نکنید

در حالی که روند تبدیل باید سریع و آسان باشد ، با سؤالاتی سنگین نباشید.

لازم نیست که به طور مکرر پنجره های بازشو ، چندین شکل در همان صفحه یا یک استراتژی تعقیب آمیز دنبال شود. به بازدید کنندگان فراوان دهیدفرصت ، اما از فشار زیاد بودن دور شوید.

نمایش بررسیهای Rave خاموش

اعتماد یک مؤلفه اصلی فرایند تصمیم گیری مصرف کننده است.

بررسی و توصیفات مثبت از مشتریان موجود می تواند بسیار قانع کننده باشد ، زیرا نشان می دهد که برند شما قابل اعتماد است. به آنها در سایت خود افتخار کنید!

نتیجه گیری

نرخ تبدیل در بخش ها و کشورها متفاوت است و هنگام تصمیم گیری درمورد اینکه نرخ مناسب است یا نه ، باید این فاکتورها را در نظر گرفت.

همه اینها نسبی هستند و همیشه زمینه برای بهبود وجود دارد ، و این امر بهینه سازی وب سایت است.

با برخی ترفندهای ساده ، یک سایت تجارت الکترونیکی می تواند به سرعت عملکرد خود را بهبود بخشد.

سئو و دیجیتال مارکتینگ