استفاده از توییتر برای فروش دیجیتال: چشم انداز موثر و فروش بیشتر

آیا شما یک فروشنده اجتماعی هستید؟ آیا توئیتر را در استراتژی فروش دیجیتال خود گنجانیده اید؟ این که آیا شما هستید یا نیستید (هنوز!) ، این راهنما همه چیزهایی را که باید بدانید برای بهینه سازی رویکرد فروش خود با شما به اشتراک می گذارد. دسترسی ، چشم انداز کارآمد خود را گسترش داده و در مکالمه های اجتماعی روزانه که باعث تبدیل مشتری و کمک به شما در دستیابی به سهمیه شما می شوند ، درگیر شوید.

دیجیتال

۵۰٪ از شرکتهای فناوری از طریق توییتر مشتری را بدست آورده اند ، در حالی که ۷۴٪ از افراد برای دریافت به روزرسانی محصول ، در توییتر دنبال کار هستند. پتانسیل هدایت فروش دیجیتال با استفاده از این پلتفرم بسیار زیاد است و چیزی که می توانید به راحتی به آن ضربه بزنید.

یک پروفایل قانع کننده ایجاد کنید

برندی باشید: نمایه توییتر شما از تعدادی دارایی بصری ، یعنی تصویر نمایه شما و تصویر هدر تشکیل شده است. استفاده از یک تصویر نمایه حرفه ای و در عین حال قابل دسترسی و آرام باید یک اقدام مداوم در هر حساب رسانه اجتماعی باشد که برای اهداف تجاری استفاده می شود. هنگامی که نوبت به انتخاب یک تصویر سرصفحه مناسب می رسد ، مهم است که عکسی را انتخاب کنید که با مارک شخصی شما مطابقت داشته باشد و به بهترین وجه نمایانگر تجارت شما باشد. شما حتی می توانید از عکس جلد خود به عنوان فرصتی برای تبلیغ قیمت یا محصول یا خدمات جدید استفاده کنید.

قیمت

یادآوری می شود که اندازه توصیه شده توییتر برای تصاویر نمایه ۴۰۰ × ۴۰۰۰ پیکسل است ، و برای تصاویر هدر آن ۱۵۰۰ × ۱۵۰۰ پیکسل است. توییتر به طور خودکار اندازه عکس هایی که با این ابعاد مناسب نیستند را تغییر اندازه می دهد.

تعداد زندگی خود را حساب کنید: شما ۱۶۰ کاراکتر اقتصادی دارید که با استفاده از آنها می توانید علاقه مشتریان بالقوه را جلب کنید ، بنابراین آنها را با عاقلانه استفاده کنید. سعی کنید به طور دقیق از نقطه فروش منحصر به فرد تجارت خود استفاده کنید؛ چگونه می توانید به جای اینکه فقط عنوان یا نام تجاری خود را ذکر کنید ، می توانید به مشتریان بالقوه ارزش دهید و چرا؟ مثل همیشه ، شما باید سعی کنید خود را به عنوان فردی که می تواند به مشتریان بالقوه اطلاع رسانی و مشاوره دهد ، قرار دهید ، بنابراین شامل یک بینش پیتی یا آماری نیز توصیه می شود. در صورت لزوم از هشتگ استفاده کنید ، زیرا این امر باعث افزایش دید شما در جستجوی توییتر می شود و پیوندی به پروفایل لینکدین خود اضافه می کنید تا یک نقطه لمسی دیگر برای مشتریان بالقوه اضافه کنید.

اقتصاد

استفاده از توییت پین: توییت های دارای پین برای نشان دادن ارزش شما که کمی بیشتر است مناسب هستند. شما می توانید حداکثر دید را در بالای جدول زمانی خود به یک توییت ارائه دهید که می تواند تخصص صنعت یا رهبری فکری شما را به نمایش بگذارد ، یا پیشنهاد فروش خود را ارتقا دهد. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که یک توییت ارسال کنید ، روی “بیشتر” کلیک کنید و سپس “پین به صفحه نمایه خود” را انتخاب کنید.

مشتریان بالقوه هدفمند

از آنجا که می تواند مکالمات بی شماری اجتماعی را در مباحث بی شماری تسهیل کند ، توییتر رسانه ای مناسب برای شناسایی و هدف گذاری مشتریان بر اساس علایق آنها است. شما می توانید از توییتر برای تحقیق در مورد نیازها و علایق آنها استفاده کرده و سپس آنها را در یک مکالمه شخصی شرکت کنید که احتمالاً تمایل به شرکت در آنها دارند. و تبدیل مشتری خود را بهبود بخشید. من چند تاکتیک را که می توانید برای استفاده بیشتر از هدف گیری توییتر خود استفاده کنید ، بیان کرده ام:

موارد ذیل را بدست آورید: قبل از شروع هدفگذاری چشم اندازها ، ابتدا باید آنها را پیدا کنید!

از آنجا که می تواند مکالمات بی شماری اجتماعی را در مباحث بی شماری تسهیل کند ، توییتر رسانه ای مناسب برای شناسایی و اهداف استنانوگرم مس

این توییت

می توانید از تابع جستجوی توییتر استفاده کنید و برای یافتن عکس ، فیلم ، اخبار ، توییت ها و حساب هایی که به آنها مراجعه می کند از کلمات کلیدی (از جمله عنوان شغلی ، شرکت یا صنعت) استفاده کنید. همچنین می توانید از جستجوی پیشرفته برای جستجوی کلمات و اصطلاحات دقیق ، توییت از حساب یا حساب های خاص (رقبای شما ، ممکن است؟) یا توییت هایی استفاده کنید که به حساب های خاص اشاره می کنند. شما حتی می توانید از معیارهایی مانند مکان و محدوده تاریخ استفاده کنید و بازتوییت را در جستجوی خود بگنجانید. هنگامی که کاربر توییتر مورد نظر خود را پیدا کردید ، باید امیدوار باشید که آنها شما را به عقب برگردانند ، آنها را دنبال کنید. گزینه دیگر استفاده از ابزار گوش دادن اجتماعی است تا به شما در یافتن پیروان ایده آل خود کمک کند. برای مثال می توانید از Followerwonk برای جستجوی کاربرانی استفاده کنید که از کلمات کلیدی خاصی در نمایه توییتر ، بیو یا هر دو استفاده می کنند. همچنین می توانید از برنامه برای شناسایی پیروان رقبای خود استفاده کنید ، و در تلاش برای افزایش تعداد پیروان خود ، آنها را دنبال کنید.

سازماندهی شود: لیستهای توییتر می توانند به روشهای بیشتری به جستجوی شما کمک کنند! هنگامی که بسیاری از کاربران را دنبال کردید ، اخبار جدید شما شروع به کار فوق العاده فعال می کنند. این به همراه این واقعیت است که میانگین طول عمر یک توییت تقریباً ۱۸ دقیقه است ، به این معنی که شما نیاز به اجرای یک سیستم ساده دارید که به شما امکان می دهد کاربران و پیام های انتخابی آنها را از همان زمان و در صورت لزوم از نزدیک تماشا کنید.

ایجاد لیست همه چیز در مورد طبقه بندی و تغییر کاربران توییتر برای راحتی شما است. شما می توانید لیست هایی را برای نظارت بر چشم انداز مشاغل اعم از حساب های فردی یا شرکت ایجاد کنید و آن لیست ها را بر اساس صنعت ، عنوان شغل ، میزان مهارت آنها یا یک کلمه کلیدی خاص تقسیم کنید. با دنبال کردن این لیست ها ، شما با روند گفتگو ، اخبار صنعت و نقاط درد مشتری آشنا می شوید ، که همه این موارد شما را تنظیم می کند تا چشم اندازها را به شکلی درگیر کنید که هم برای شما و هم برای آنها با ارزش تر باشد.

همچنین می توانید لیست هایی را برای نظارت بر رقابت ایجاد کنید. با توجه به آنچه توییت های رقبای شما می شنوید ، و اینکه چگونه با مشتریان خود درگیر می شوند ، می توانید نقاط قوت و ضعف آنها را شناسایی کرده و خود را ارزیابی کنید. و همچنین رهگیری مشتریان بالقوه ، می توانید از این بینش برای تصفیه گزاره ارزش خود و موقعیت بهتر شغل خود استفاده کنید.

در صورت عدم ایجاد خصوصی در لیست های کاربران دیگر ، می توانید مشترک شوید (ویژگی ای که در هنگام ساختن لیست های احتمالی و رقبا از آن استفاده می کنید!) ، این روش دیگری برای به دست آوردن درک دقیق تر از نیازهای مشتری و وضعیت صنایع مختلف بدون نیاز به دنبال کردن کاربران.

سرانجام ، شما همچنین می توانید ببینید که لیست شما عضو آن هستید. یک روش ساده برای شناسایی کاربران توییتر / رهبری بالقوه که در حال حاضر به آنچه شما می گویند علاقه مند هستند!

هشدار بمانید: یکی دیگر از راههای مؤثر این است که شما توییت ها یا بینش های اساسی را از دست ندهید ، و اطمینان حاصل کنید که در اسرع وقت پاسخگوی شما هستید ، تنظیم هشدارهای سفارشی است. اگر کسی توییتر یا از شرکت شما ، رقبای منتخب یا کلمات کلیدی استفاده کند ، این هشدارها را به شما اطلاع می دهد. می توانید از برنامه ای مانند Warble استفاده کنید ، که این روند را به صورت خودکار انجام می دهد ، فعالیت انتخابی توییتر خود را ردیابی کرده و گزارش های منظم را برای شما به ایمیل ارسال می کند. همچنین هنگامی که یک کاربر توییتر از یک هشتگ مشخص استفاده می کند ، یا از یک کاربر خاص یک توییت جدید ارسال می کند ، می توانید از IFTTT برای دریافت ایمیل استفاده کنید. حتی گزینه ای برای دریافت گردهمایی روزانه توییت از کاربران برگزیده وجود دارد! تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که “توییتر” را جستجو کنید و دستور العمل انتخابی را انتخاب کنید که مناسب شما باشد!

روابط خود را پرورش دهید

بیشترین زمان مصرف استراتژی فروش اجتماعی شما در توییتر نیز می تواند پاداش بخش ترین باشد. پس از سرمایه گذاری انرژی خود در شناسایی و سازماندهی چشم انداز خود ، مهم نیست که چقدر دشوار به نظر برسد ، هرگز از پرورش چشم انداز و روابط مشتری خود غافل نشوید. این ممکن است کمی زمان نیاز داشته باشد ، اما این یک فرایند مداوم است که می تواند فروش را ترغیب کند و خریدهای مکرر را ترغیب کند. تمام آنچه شما باید بدانید این است که چه زمانی درگیر شوید و چگونه:

در برنامه باقی بمانید: برای جذب و درگیر کردن مشتریان بالقوه ، حساب کاربری توییتر شما باید یک بخش از مقالات صنعت آموزشی ، اینفوگرافی جذاب و آمار چشمگیر باشد. اینگونه است که شما خود را به عنوان یک رهبر فکر تأثیرگذار برپا می کنید ، هواداران را به خود جلب می کنید و روی چشم اندازها تأثیر می گذارید. احتمالاً وقت خود را برای ایجاد این محتوا ندارید (اگر این کار را انجام دهید ، من به شما سلام می کنم!) ، اما هیچ کاری برای جلوگیری از ترساندن مطالب فریبنده از دیگر منابع معتبر – مانند این پست وبلاگ ، وجود ندارد! می توانید از RSS مانند Feedly استفاده کنید ، که وبلاگ ها و مقالات مرتبط با صنعت را از انتشارات برجسته توصیه و جمع آوری می کند ، بنابراین می توانید تا حد امکان کارآمدتر بخوانید و به اشتراک بگذارید. تیم هیوز ، که در زمینه فروش اجتماعی در سراسر اورا کار کرده استcle ، و بنیانگذار Socialsellinglounge.com بر اهمیت داشتن “پروفایل محور خریدار” در توییتر ، و سرپیچی و ارسال مقاله هایی که برای مخاطبان هدف جالب باشد تأکید می کند. این در مورد اعمال “محتوای علاقه مند به مخاطب برای هدایت مکالمه است”.

پس از یافتن محتوای مناسب ، از برنامه ای مانند Buffer برای برنامه ریزی توییت های خود استفاده کنید ، بنابراین آنها به طور خودکار در طول روز ارسال می شوند! بافر حتی برای ارسال تضمین حداکثر مشارکت ، زمانهای بهینه را پیشنهاد می کند و بهترین و بدترین عملکردهای شما را تجزیه و تحلیل می کند ، بنابراین می دانید طرفداران شما با چه محتوایی درگیر هستند و می توانند در آینده محتوای بهتری را برای آنها بدست آورند.

برنامه ریزی

پاسخگو باشید: هشدارهای خود را تنظیم کرده اید ، یک جدول زمانی قانع کننده از توییت ها را انتخاب کرده اید. اکنون باید شخصاً با چشم انداز خود ارتباط برقرار کنید. یک روش آسان برای آزمایش آب استفاده از Retweets است ، به عنوان راهی برای اینکه خود را بدون چشم پوشی بودن در معرض چشم انداز قرار دهید. این یک عمل ساده است که می تواند به عنوان یک عامل تحریک کننده برای مشارکت در آینده باشد. اگر کاربر از شما یا شرکت شما یا خدمات یا کالایی که ارائه می دهید ذکر کند ، این فرصتی مناسب برای شماست تا بتوانید خود را در مکالمه معرفی کنید. شما می توانید ارزیابی کنید که آیا این کار ارزشمند است یا خیر ، اما در مواردی که فکر می کنید به نفع استراتژی فروش دیجیتالی شماست ، می توانید با پرسیدن سؤال ، آن مکالمه را ادامه دهید و علاقه خود را به عنوان نیاز به آنها نشان دهید. مشتری. به این ترتیب ، می توانید رابطه خود را به آرامی اما مطمئناً پیش ببرید و وقتی زمان مناسب است ، یا مکالمه را برای پیام مستقیم ، ایمیل یا تلفن برای بحث مستقیم ، استراتژیک تر کنید.

یک همکار را برچسب بزنید: تیم هیوز از تاکتیکی به نام “اتاق توییتر” یا “فروش برچسب” استفاده می کند ، که می تواند در متقاعد کردن و تبدیل مشتری به کلیات فروش کمک کند. هنگامی که یک فروشنده با یک چشم انداز وارد یک پیام مستقیم می شود ، می تواند یک همکار با تجربه در حوزه تخصصی را بیاورد. وی با استفاده از اتاق های توییتر این کار را می کند. او همیشه اجازه ورود همکار را می خواهد. در زمانی که متخصص مشغول فعالیت است ، وی برای اقدام بعدی بسته می شود. ” هیوز به یک آشنایی مراجعه می کند که ادعا می کند “پاسخ به مراتب بهتری دریافت می کند” … تا آن زمان باید بین دو طرف اعتماد ایجاد شود. “

زاویه اصلی خود را بیابید: بسیاری از متخصصان فروش توییتر را به خوبی انجام می دهند ، بنابراین باید در مورد استفاده از این سکو به شکلی فکر کنید که شما را از رقابت جدا کند. ایجاد شخصیت آنلاین متمایز ، مهم نیست بلکه مهمتر از محتوای با کیفیت است. این شما را انسانی می کند ، و باعث می شود بی نهایت نسبت به مشتریان آینده نگر خود را نادیده بگیرید. صدای جیر جیر توییت خود را با طنز (نوع خوش طعم!) ، سؤال کنید ، صادق باشید. ممکن است برای یافتن صدای شما مدتی طول بکشد ، اما تا زمانی که از رسمی شدن یا کج شدن بیش از حد خودداری کنید ، شخصیت شما شروع به درخشش خواهد کرد] هیوز موافق است. “رسانه های اجتماعی در مورد اجتماعی بودن و تعامل بودن است. لطفا فکر نکنید که اجتماعی در مورد بمباران کانال های اجتماعی با محتوای شرکت هاست. “

اگر می خواهید یادگیری خود را ادامه داده و استراتژی فروش دیجیتال خود را بهینه تر کنید ، می توانید با دیپلم حرفه ای ما در فروش دیجیتال در نظر بگیرید که شما را با مهارت و دانش اساسی و لازم برای تولید و پرورش منجر به رشد ، پرورش بیشتر و رسیدن به نهایت نهایی ، در اختیار شما قرار می دهد. موفقیت فروش.

سوفی الیزابت اسمیت