آگاهی از برند: چرا یک رویکرد اول دیجیتال ضروری است

همه شنیده اند که برداشت های اول یک عمر دوام می آورد ، و واقعیت ساده این است که در عصر مدرن ، فرصتی برای نام تجاری برای ایجاد اولین برداشت خوب در حوزه دیجیتال اتفاق می افتد.

دیجیتال

این بدان دلیل است که آمریکایی ها هر روز بیش از ۱۲ ساعت در تعامل با دستگاه های رسانه ای ، از جمله تلویزیون ، رادیو ، اینترنت ، رایانه های شخصی و لپ تاپ و دستگاه های متصل می گذرانند. به عبارت دیگر ، امروز مردم بیش از نیمی از زندگی بیدار خود را در کانالهای دیجیتال و غوطه ور در فناوری می گذرانند.

در نتیجه ، برندی که حضور دیجیتالی نداشته باشد ، شانس تقریباً صفر برای یافتن چشم اندازهای جدید و جذب مخاطبان دارد زیرا آنها به دنبال مکان مناسب نیستند.

به عنوان مثال تصور کنید که با یک دوست تماس گرفته اید و بدون این که متوجه شوید شماره اشتباهی را شماره گیری کرده اید ، پیام صوتی را ترک کرده اید. دوست شما هرگز این پیام را دریافت نمی کند زیرا این پیام صوتی او نیست. تلاش برای برقراری ارتباط با مصرف کنندگان مدرن و بدون داشتن حضور دیجیتالی و مارک دیجیتال قوی ، مشابه است زیرا شما به جایی نمی روید که چشم انداز شما باشد.

و می خواهند با مارک های موجود در آن محیط ارتباط برقرار کنند

گذشته از این واقعیت که مصرف کنندگان مدت زمان فوق العاده ای را با دستگاه های دیجیتال می گذرانند ، آنها همچنین از آنها با سرعت بی سابقه ای برای ارتباط با مارک هایی که از آنها پشتیبانی می کنند استفاده می کنند. در روزهای قبل از دیجیتال ، برندی که می خواست با چشم انداز ارتباط برقرار کند ، یک تبلیغ را در کاغذ قرار می داد یا در یک تبلیغ بیلبورد سرمایه گذاری می کرد. اما این روزها مشتریان از رسانه های دیجیتال برای جستجوی فعال برندها استفاده می کنند و همین امر باعث شده کنترل از برند به سمت مصرف کننده تغییر یابد.
سرمایه گذاری

این یکی از مهمترین تغییراتی است که از زمان ظهور اینترنت و انفجار فناوری دیجیتال در دنیای رفتار مصرف کنندگان رخ داده است. با تشکر از وب سایت ها ، وبلاگ ها ، بررسی ها ، توصیفات و فرم های دیگر از محتوای آنلاین ، مصرف کنندگان اکنون این قدرت را دارند که درباره همه چیزهایی که می خواهند درباره یک محصول ، خدمات یا مارک بدانند – تحقیق کنند – حتی کافی برای تصمیم گیری در مورد خرید – مدتها قبل از یک برند. حتی آگاه است که چشم اندازها وجود دارند.

به این ترتیب ، امروزه مصرف کنندگان انتظار دارند مارک ها حضور دیجیتالی داشته باشند و نزدیک به ۳۰٪ ترجیح می دهند از طریق کانال های دیجیتال با مارک ها ارتباط برقرار کنند. بنابراین ، با تولید یک مارک دیجیتال از طریق رویکرد دیجیتال ، اطمینان می دهید که وقتی چشم انداز به دنبال شما می روند ، نام تجاری شما قابل مشاهده خواهد بود و به شما تضمین می کند که فرصتی برای تعامل و لذت مخاطبان خود ندارید.

مارک های دیجیتال تجربه مشتری را بهبود می بخشد

یکی دیگر از دلایل ضروری بودن رویکرد دیجیتال برای برندسازی این است که مصرف کنندگان انتظار دارند که برندها روی سیستم عاملهای دیجیتال پاسخگو باشند. در حقیقت ، اگر پس از مراجعه به یک مارک در یک شبکه اجتماعی پاسخی دریافت نکنند ، ۶۰٪ آن را تجربه مشتری بد می دانند و ۸۴٪ انتظار پاسخ در ۲۴ ساعت را دارند. علاوه بر این ، اگر مشتریان از سیستم عامل های اجتماعی مانند فیس بوک استفاده می کنند تا رضایت شما را برطرف سازند یا مشکلی برای حل مشکل شما را حل کنند و شما به سرعت پاسخ ندهید ، نیمی دیگر دیگر با شما کار نمی کنند.

مشکلی

اما رسانه های اجتماعی و سایر کانال های دیجیتالی بیش از فرصتی برای انجام کارکردهای لازم جهت خدمات به مشتری و فرصتی برای برقراری ارتباط با مخاطبان خود در سطح انسانی و پویاتر ارائه می دهند. تی

تعامل با نام تجاری عصر سنتی استاتیک و یک طرفه بود: ممکن است یک چشم انداز تبلیغ شما را در کاغذ ببیند ، اما نمی تواند از طریق آن کانال با شما درگیر شود. اما امروزه ، تعامل با برند در زمان واقعی اتفاق می افتد و مارک ها و مخاطبان آنها را برای فرصت های گفتگو دو طرفه و مبادلات معنی دار فراهم می کند.

به منظور ارائه تصویری سازگار و مطابق با اهداف شما ، مهم است که یک رویکرد دیجیتالی داشته باشید که بر تبلور مارک شما متمرکز شده و از مزایای استفاده از دهانه های دیجیتالی برای ارتقاء تجربه مشتری استفاده کند.

ساخت هویت دیجیتالی به چه معنی است؟

داشتن یک مارک دیجیتالی مستلزم ایجاد حضور چند کانال در تمام سیستم عامل های مورد علاقه مخاطبان شما است که می تواند شامل موارد زیر باشد:

     

  • ایمیل
  •  

  • رسانه های اجتماعی
  •  

  • وب سایت
  •  

  • وبلاگ ها
  •  

  • برنامه های تلفن همراه
  •  

  • سیستم عاملهای پیام فوری
  •  

  • تلویزیون

اگر مخاطبان شما در هر یک از این فضاهای دیجیتالی وقت خود را می گذرانند ، حضور در آنجا بسیار مهم است. در غیر این صورت ، راه درست شما برای رقابت است.

یکی از ابزارهای بسیار مهم برای ساخت یک برند دیجیتال ، محتوا است که شامل مواردی مانند صفحات وب ، وبلاگ ها ، ایمیل ، پست های اجتماعی ، فیلم ها و موارد دیگر می باشد. حضور دیجیتالی و بدون محتوا امکان پذیر نیست و نوع محتوایی که شما ایجاد می کنید و متناسب می شوید ، به مخاطبان شما می گوید هر آنچه را که باید در مورد برند شما بدانند ، از جمله اینکه شما چه کسی هستید ، چه چیزی در نظر دارید و چگونه می توانید مشکلات آنها را حل کنید .

مشکلات

به عنوان مثال ، اجازه دهید نگاهی به aنمونه ای از شرکتی که کار بسیار خوبی در ایجاد یک برند دیجیتال انجام داده است – Airbnb. از یک چیز ، آنها در همه جا مشتری بالقوه خود هستند: آنها دارای فیس بوک ، توییتر و سایر پروفایل های اجتماعی ، یک وب سایت عالی ، یک کانال YouTube با نزدیک به ۱۰۰۰۰۰ مشترک هستند ، آنها یک اپلیکیشن تهیه کردند و لیست ادامه دارد. فراتر از این ، با این حال ، آنها همچنین با موفقیت تصویری از برند خود را به عنوان شرکتی ایجاد کردند که تأکید کاملی بر مشتری می گذارد.

وب سایت آنها برای تغذیه در یک عنصر داستان پردازی ، بخش کاملی را به انجمن های داستان اختصاص داده است ، جایی که میزبان هایی از سراسر جهان قصه ها ، عکس ها و فیلم های خود را در مورد نحوه درگیری با Airbnb به اشتراک می گذارند. این امر نه تنها چهره برند آنها را مورد توجه مشتریان خود قرار می دهد ، بلکه به ترس از چشم اندازهای محتاطانه که ممکن است در اجاره اتاق در خانه غریبه احساس راحتی نکنند ، نیز کمک می کند ، و این باعث ایجاد اعتماد و ایجاد روابط می شود.

دیجیتال اجازه می دهد تا برای کمپین های هدفمند

گذشته از حضور در جایی که چشم انداز شما وجود دارد ، دلیل دیگری که تمرکز بر روی دیجیتال باید مهم باشد اول این است که دیجیتال بازاریابی هدفمند را به شکلی که بازاریابی سنتی نمی کند در اولویت قرار می دهد.

به عنوان مثال ، قبل از اینکه دیجیتال کانال اصلی ارتباط بین مارک ها و مخاطبان آنها باشد ، برخی مشاغل برای ارسال خبرنامه های فیزیکی به مشتری و چشم انداز خود استفاده می کردند. با این وجود ، یک مشکل این بود که همه روزنامه ها بدون در نظر گرفتن اینکه به یک مادربزرگ ۹۰ ساله یا یک دانشجوی ۱۹ ساله دانشگاه فرستاده می شوند ، یکسان هستند.

دانشجو

در مقابل ، امروزه یک شرکت می تواند لیست شخصی خود را به بخش بکشد و ۱۰۰ نسخه مختلف از همان ایمیل بازاریابی را به منظور شخصی سازی محتوا ، پیشنهادات ، متن ، تصاویر و موارد دیگر بر اساس عواملی مانند جمعیت شناسی ، مرحله سفر خریدار ، تاریخ خرید و غیره ایجاد کند.

ایمیل های هدفمند به مراتب مؤثرتر هستند زیرا مصرف کنندگان امروز انتظار دارند مارک ها پیام های بازاریابی را شخصی سازی کنند. وقتی از منظر دیجیتال به بازاریابی و مارک تجاری خود نزدیک می شوید ، تمرکز آن روی پیامهای هدفمند است.

دیجیتال به معنای انعطاف پذیر است

یکی دیگر از مزایای استفاده از رویکرد دیجیتالی اول برای برندسازی ، این است که شما را انعطاف پذیرتر می کند ، که در دنیایی که فناوری و رفتار مصرف کننده با سرعت گیج کننده تغییر می کنند ، یکپارچه است.

به عنوان مثال نگاهی به جستجوی موبایل بر بازاریابی دیجیتال بیندازید. مدتی نگذشته بود که بازاریابان دیجیتال نیازی به نگرانی درباره نحوه نگاه وب سایت ها به دستگاه های تلفن همراه ندارند ، زیرا مردم به سادگی از این دستگاه ها برای جستجوی استفاده نمی کردند.

اما امروزه نزدیک به ۶۰٪ از جستجوهای وب از طریق تلفن های هوشمند و تبلت ها انجام می شود و مارک ها مجبور شده اند در نتیجه نحوه طراحی و توسعه املاک و مستغلات آنلاین خود را تغییر دهند. اگر وب سایتی ندارید که پاسخگو باشد ، به محض فرود آمدن از یک دستگاه تلفن همراه ، وب سایت شما گزاف گویی می کند و وب سایت شما نقش بسزایی در هویت برند شما دارد. هنگامی که از یک استراتژی اول دیجیتال به حضور برند خود نزدیک می شوید ، به نرخ تغییر عادت می کنید و این امر باعث می شود که با ظهور فن آوری ها و الگوهای جدید ، سازگارتر ، انعطاف پذیرتر و قادر به تغییر باشید.

برندسازی حداقل از دهه ۵۰ میلادی بخش مهمی از بازاریابی بوده است ، اما این هنر از آن روزهای ابتدایی مردان بسیار جالب تغییر کرده است. امروزه مصرف کنندگان وقت خود را با رسانه های مختلف و در کانال های مختلف نسبت به گذشته می گذرانند و شرکت ها باید با پیگیری مخاطبان خود به این سیستم عامل های جدید پاسخ دهند. برای اینکه در دنیای متداول قابل مشاهده و مرتبط باقی بمانیم ، جایی که مردم بیش از نیمی از روزهای روز خود را در تعامل با دستگاههای دیجیتالی می گذرانند ، مارک ها باید رویکرد دیجیتالی اول را برای ساخت و مدیریت هویت های مدرن خود اتخاذ کنند.

علاوه بر کمک به شما در ارتباط با مشتریان در سطح آنها ، برندهای دیجیتال نیز به شما کمک می کنند تجربه مشتری بهتری داشته باشید ، تعامل معنی دار را تسهیل کنید ، اطمینان حاصل کنید که پیام های بازاریابی شما بسیار هدفمند بوده و به شما کمک می کند در دنیای همیشه در حال تغییر و انعطاف پذیر انعطاف پذیر باشید.