4 روش مهم برای جلوگیری از میل به خوردن شیرینی ها

No Comments

: ۴ روش مهم واسه جلوگیری از میل به خوردن شیرینیا

۴ روش مهم واسه جلوگیری از میل به خوردن شیرینی ها

مجله تو زیبایی : شیرینیا دشمن اول رژیم غذایی هستن، شکر باعث می شه که شما به شیرینی علاقه پیدا کنین و به خوردن همیشگی اون میل داشته باشین، اما خوردن مقدار فراوون شکر باعث اضافه وزن و پیری زود رس می شه اما اگه نمی تونین در مقابل خوردن شیرینی مقاومت کنین این روش ها رو تجربه کنین:

۱-شیرینیا رو با دقت انتخاب کنین: خود رو به طور کاملً از شیرینی محروم نکنین بلکه تلاش کنین اونو مناسب فصل و زمان انتخاب کنین، مثلا بستنی رو واسه تابستون و کوکیز شکلاتی گرم رو زمستون استفاده کنین اما مسأله مهم اینه که از مقدار مشخصی شیرینی استفاده کنین اونم فقط یه بار در هفته.

۲- مثبت فکر کنین: فکر مثبت به مقاومت در نخوردن شیرینی کمک می کنه همیشه تأکید کنین که می تونین شیرینی نخورین طبیعیه که به این روش می تونی از اندازه میل خود به شیرینی کم کنین.

۳- به مدت طولانی خود رو از غذا محروم نکنین: شما به خوردن سه وعده غذا در طول روز نیاز دارین اما تلاش کنین این وعده ها رو سبک انتخاب کنیدکه هم رژیم غذایی تون رو حفظ کنین و هم میل خود رو شیرینی کم کنین.

۴- به تشنگی توجه کنین: تشنگی شدید شما رو به خوردن خوراکیای شیرین تشویق می کنه به خاطر همین قبل از خوردن شیرینی کمی آب بخورین.

اختصاصی مجله تو زیبایی

مترجم : فرنوش خسروان

منبع :

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *