4 دسته غذایی که شکم تان را بزرگ می کنند | چاقی

No Comments

وقتی می خواید وزن کم کنین و چربیها رو بسوزونین باید مواظب کالریها باشین . واسه اینکه چربی شکم رو آب کنین باید …
بنا به گزارش انجمن سرطان آمریکا ، ازدیاد چربیای شکم ، خطر دچار شدن به سرطان سینه در زنان رو زیاد می کنه . مردها هم باید مواظب چربیای شکمشون باشن چون افزایش چربیهای شکم خطر دچار شدن به حمله قلبی ، سکته ، دیابت نوع دوم و چند نوع سرطان رو زیاد می کنه.

کالریهای مایع

وقتی می خواید وزن کم کنین و چربیها رو بسوزونین باید مواظب کالریها باشین . واسه اینکه چربی شکم رو آب کنین ، باید مصرف نوشیدنهای پر کالری مثل نوشابه و آبمیوه رو محدود کنین . اینطوری می تونین اندازه مصرف کالری خود رو تا چند صد کالری کم کنین.

غذاهای بی خاصیت

وقتی می خواید کالری مصرفی خود رو کم کنین باید از خوردن فست فودها و شیرینیا دوری کنین. این غذاها سرشاز از کالری هستن اما ارزش غذایی بسیار کمی دارن.

لاکتوز

خیلی از آدما به لاکتوز موجود در اجناس لبنی حساس هستن و حتی اونایی که از مصرف این اجناس حال می کنن و دچار حالت تهوع نمی شن بعضی وقتا بعد از مصرف این اجناس دچار نفخ ناچیز شکم می شن که باعث می شه شکمشون بزرگتر به نظر برسه.

سدیم

مصرف سدیم به مقدار زیاد باعث می شه که بدن ما آب بیشتری در خود نگه داره . پس وقتی می خواید شکمتون رو آب کنین از مصرف سدیم دوری کنین.

منبع : aftabir.com

جمع آوری سلامت اکاایران

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *